"Secrete și trădări: O recenzie a episodului 90 din Yasak Elma"

Cu siguranta! Yasak Elma este un serial turcesc de drama si romantism, care a fost difuzat pentru prima data in 2018. Episodul 90 a fost difuzat recent, iar aceasta continuare a prezentat o multime de evenimente interesante si dezvoltari ale personajelor. In continuare, vom discuta cateva dintre cele mai importante momente ale episodului.

In episodul 90, Ayse se confrunta cu probleme financiare majore dupa ce soțul ei, Halit, a pierdut toata averea familiei lor in urma unor investitii riscante. Pentru a se descurca, Ayse incepe sa lucreze la o companie de publicitate, unde se intalneste cu Halit, care acum lucreaza acolo ca si director de creatie. In ciuda problemelor lor financiare, cei doi au o relatie destul de tensionata, iar Ayse continua sa-l suspecteze pe Halit ca ar fi implicat in anumite afaceri dubioase.

In acest episod, personajele secundare ale serialului au jucat un rol important in dezvoltarea actiunii. Caglar, fostul iubit al lui Ender, incearca sa o convinga sa se intoarca la el, dar aceasta respinge avansurile lui si il indeamna sa-si gaseasca fericirea cu altcineva. Intre timp, Yigit, fiul lui Halit, dezvaluie ca este indragostit de Aylin, fiica lui Ender, si ca vrea sa o ceara de sotie.

De asemenea, in episodul 90, Zeynep, sora lui Halit, vine la Istanbul si ii spune lui Ayse adevarul despre trecutul lui Halit si despre modul in care acesta a distrus familia lor. Ayse este socata si devastata de aceasta dezvaluire si decide sa plece de acasa si sa se mute cu copiii ei la apartamentul pe care il are la dispozitie de la noua ei slujba.

In finalul episodului, Halit este gasit inconștient la biroul lui, dupa ce este atacat de un individ necunoscut. Episodul se incheie cu Ayse descoperindu-l pe Halit si realizand ca inca are sentimente pentru el, in ciuda tuturor problemelor pe care le-au avut.

In concluzie, episodul 90 al serialului Yasak Elma a fost unul plin de evenimente interesante si dezvoltari ale personajelor. Actiunea a fost plina de suspans si emotie, iar telespectatorii au ramas cu multe intrebari si dorinte pentru ce va urma in continuare.